Середа, 08.05.2024, 13:31
ЕКСТРІМ ТУР
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайта
Категорії каталога
Спальник [4]
Все про спальники і їх використання
Рюкзак [7]
Все про рюкзак і його використання
Палатка [4]
Все про палатку і її використання
Туризм на воді [5]
Все про поводження на воді ...
Медицина [10]
Все про першу медичну допомогу і не тільки....
Екіпірування [1]
Все про екіпірування для туризму
Інше [3]
Про все о забажаєте (статті про збільшення члєна будуть знищуватись негайно!!!)
Корисні підказки [4]
Наше опитування
Ваше ставлення до туризму
Всього відповідей: 66
Головна » Статті » Рюкзак

Огляд наплечників (ч2)

ВІТЧИЗНЯНІ

Терра Інкоґніта (Київ, Україна)


"А-1003" (Ас), тип - експедиційний, 100 л, 320 грн.

Стрічка для гумової шнурівки. Резина ненадійна. Шнурок зверху відсутній. Підвіска V2 (класична) на стяжках на відміну від V1 (на приліпках), як в Т-801. В останній система регуляції висоти обмежена приблизно на 30% (чим вище потрібно підняти - тим ненадійніше тримає приліпка). Кордура оброблена PU на вигляд совісно. Транспортувальна петля-ручка з резиновою насадкою для зручності (спереду і ззаду). Фронтальний фіксуючий ґумовий шнурок (для шолома, пляшок з водою, одягу тощо). Фірмовий ярличок "Мade in Ukraine" з можливістю вказання імені та дати придбання. Замки-блискавки Fixlock. Поперечна компресійна шлейка для тубуса. Вставка-обмежувач для нерозпорювання каналів шнурка тубуса. Іноді стирчать нитки. Готується до випуску натівський варіант наплечника 60-75 л (труба, каркас, ріпстоп). Нижні компресійні стяжки виходять ззовні днища. Поясний замок-фастекс - знімається з двох сторін. Лямки ергономічні, S-подібні. Замки-блискавки нижнього входу крупні без продовжувачів. Перегородка відсіків є, закривається блискавкою. Продовжувачі всіх замків блискавок з тканинних стрічок (раніше були з наповнювачем). Вся фурнітура - Нексус (тм). Тканина - Кордура 1000D (нефірмова). Бокові стяжки - три штуки (верхній - фастекс, дві інші - затягуючі пряжки). Стропи більш еластичні (за даними виробника - краще затягуються і краще тримають). Кишені бокові лише в А-1003. В клапані - дві кишені (внутрішня - "планшетка", для документів). Канали пластин підвіски блокуються приліпками, виймаються, зглажені (раніше - напильником), дюралюміній. Плечові лямки м'якіші від Коммандора, жорстіші по триманню форми (не скручуються при великому навантаженні, як це буває в конкурента). Клапан зйомний. Фіксатор тубуса в нових виробах - механізм-шестерня.

"Т-801" (Техно), тип штурмовий, 80 л, 305 грн.

Відмінності від 100: дві фронтальні стяжки під льодоруби і відповідні їх нижні петлі. Фронтальна кишеня, яка має всередині ще одну, яка відщібається на 180 град., а також сіточку всередині. Кишень бокових немає. Є кишеня на спинній частині наплечника для розміщення м'яких речей + компресійна стрічка. Гарантія офіційна - 3 міс, неофіційна - 12.

Коммандор (Київ, Україна)


" Sherpa 100", тип експедиційний, 100 л, 300 грн.

Нове: вся фурнітура тепер від Нексус (раніше були також СПб та Сімферополь), обробка Кордури поліуретаном (промокає тепер менше), замок поясу тепер не прошивається з обох сторін, що позволяє заміняти фастекс без перешивання, замок-фіксатор тубуса тепер не кнопка, а механізм-шестерня, в той час як світові виробники якраз роблять навпаки. Грудна стяжка іноді закоротка. Недостатня іноді мінімальна довжина ремнів замка пояса. За рахунок встановлення вентиляційної системи AirBack System постраждала товщина і м'якість плечових лямок (в простих ранніх моделях лямки були товстіші). В клапані є дві кишені: зовнішня і внутрішня, до останньої із зовнішнього тилового боку передбачений другий вхід. Всі ручки собачок блискавок забезпечені ковпачково-шнурівковим продовжувачем. Однак самі пластикові ковпачки такої конструкції не завжди надійні і мають тенденції до відщіпання і гублення. На днищі замок двосторонній, а надзамковий дашок, що прикриває блискавку, прошитий ґумовою стрічкою для кращого захисту. Бокові нижні кишені. Замки блискавки невідомого виробництва, однак дворічний досвід жорсткої екплутації позволяє прирівняти їх якість до продуктів провідних виробників.

Adventure (Київ, Україна)


"Rock Top 90", тип експедиційний, 90 л, 335 грн. (роздрібна ціна виробника - 310 грн).

Виробництво з 1989 р. Основний бізнес - надувні човни. Гарантія - 6 міс. Дно з поліхлорвінілу (PVC, ПВХ), гладеньке і на вигляд надійне (не вбирає бруд). Бокові стяжки пришиті на око слабо. Підвіска AFS - жорстка, регуляція висоти - на приліпках, нижні силові стяжки підвіски - під кутом, для кращого тримання навантаження. Пластини незгладжені, здатні розрізати прилеглі тканини (за даними виробника - в-во Італія). Тканина - Нейлон Окфорд 600D ріпстоп. Ручка фронтальна без гумової оболонки + петлі під руки. Петлі зависоко пришиті. Всі шнурки-продовжувачі блискавок - з ковпачками. Стяжки під льодоруб - у вигляді фіксуючих пластикових лапках на резинках. Фурнітура заявлена виробником як Нексус.

Elita-Sport (Київ, Україна)


 

Один з найперших виробників наплечників туристичного призначення.

"75", 75 л, тип штурмовий. 185 грн..

Фурнітура "фастекс" - невідомого походження, стяжкові пряжки - Сімферополь. Грані пластин трохи зглажені напильником. Підвіска - вкрай незручна через недостаньо продуману конструкцію (історія пам'ятає пом'якшення у вигляді навіть картонних прокладок і сумнозвісні незгладжені ребра пластин, які з часом розрізали спинку наплечника). Витривалість недостатня, ресурс середній. Ненадійним є кріплення лямок до наплечника в точці найбільшого навантаження, в зв'язку з чим лямки в цих місцях просто рвуться. На вироби надається річна гарантія + післягарантійне обслуговування.

PanAlp (Україна - Польща)

"Paine" 90 л, 375 грн.

Торгова марка як спецпроект Loop. Дно з прорезиненої тканини (типу нейлон "балістік") для міцності. Замки YKK. Кишеня "планшетка" для карт в клапані. Приліпки під тубусом та компресійні ремінці для його прибирання. Фіксатор тубуса - кнопка (Нексус). Вертикальний фронтальний замок-блискавка для більш зручного доступу до вмісту наплечника. Спина м'яка, але пояс і лямки жорсткі. Основа підвіски - дюралеві пластини, зглажені. Матеріал - Кордура 600, плетення "ріпстоп", з PU-обробкою. На плечових лямках подвійна регуляція, однак ходить "туго". Клапан з поперечною стяжкою. Кишені з сітки - з двох боків. Приліпки під льодоруб (з одного боку), а нижні петлі - дві. Бокові стяжки у вигляді стяжок і фастексів. Фронтальний прорезинений шнурок для фіксації речей.

Travel Extreme (Житомир, Україна)


"Bizon 100", експедиційний, 100 л, 285 грн.

Фронтальна транспортувальна ручка (ненадійна - в МакКінлі одну вдалося надірвати руками). Бокові навісні кишені і фронтальна з сіткою. Фурнітура - Нексус, замки нижнього входу - великого розміру. Вхід в клапанну кишену - передній. Стяжки верхні для кішок. Фіксатор тубуса - кнопка. Підвіска SX жорстка. Раніше в цій моделі були помічені проблеми з блискавками (розходження замка)

Траверс (Київ, Україна)

"Unior 60", 60 л, штурмовий, 160 грн.

Продукт під проект спортивного орієнтування однойменної фірми. Передня кишеня з одностороннім замком без продовжувачів. Тканина - авізент (?), фурнітура - вітчизняна (сімферопольського та сумського в-ва ("Восток). Лямки без вентиляційної сітки. Конструкція підвіски сумнівної якості. Вхід до клапанної кишені - вузький. Тубус регулюється кнопками і шнурками. Тубусна зовнішня стяжка - на петельках.

Capricorn (Донецьк, Україна)


"Wave 100+", 100 л, експедиційний, 400 грн.

Клапан - дві кишені, кордура 1000 з PU обробкою (є лише етикетка від DuPont і згадка на сайті, ярличка-бірки немає). Фурнітура - частково Duraflex (фіксатор тубуса та "лапки"-тримачі під льодоруб) та Нексус (все решта). Регулятор тубуса - клиноподібного типу, "ручка-затискач". Фронтальна ручка прошита нібито в продовження бокових стяжок. Кріплення льодоруба - в двох місцях з верхніми лапками-фіксаторами. Нижні бокові стропи - з фастексами. Блискавки з ковпачками. Бокові стяжки з пластиковими скобами-фіксаторами пасивної стрічки. Нижні стяжки - через днище. Офіційна гарантія - 2 р. (раніше було 1 рік). Пластини підвіски зглажені, однак вони складно виймаються (для прання чи складання). На клапані стяжки під кішки.

Відмінності серії Elite від Plain: наявні каркас, регульована підвіска, фурнітура Duraflex, перегородка, додаткові ремені на пояс, дві кишені в клапані, фіксатори пасивної стрічки. Модель 100+ відрізняється від простої наявністю бокових кишень.

Готується до випуску нова серія зі схованими кишенями, боковими стяжками-трикутниками (останні через особливість впаяної конструкції ремонтувати буде складно). Буде в продажі з листопада 2004 р. (дані виробника)

ІМПОРТНІ

Polar (Росія)

"N930", штурмовий, 55 л, 120 грн.

Матеріал стрічок на перший погляд кращий ніж в Adventure, але гірший ніж Терри (на думку продавця Терри). Є перегородка. Тубус - досить високий, стрічка всюди достатньої довжини. Клапан незйомний. Пластикова скоба в якості фіксатора пасивної частини стрічок. Фурнітура рідна, але на вигляд недостатньої якості. На клапані згори і спереду наплечника - резинові шнурки для фіксації речей. Бокові стяжки - короткі, але мають підсилюючі смужки. Вага надто велика (для 75 л - 3,5 кг). Підвіска - еліпсоїдні трубки з пластиковими вставками. Мехіназм фіксатора тубуса - квадратна кнопка.

High Peak (Німеччина)


"Voyager 70", штурмовий, 70 л, 435 грн.

Кордура (600) заявлена як фірмова DuPont, але підтверджуючої бірки на виробі не виявлено, місцями плетення "ріпстоп". Вага 1,7 кг. (60 л - 1,6 кг, 80 - 1,8 кг). Підвіска - з пінополіетилену. Дві кишені в клапані. Дощовик для наплечника, жовтий. Перегородка є, на шнурку. Передня ручка припаяна? Бокові кишені, система регулювання висоти підвіски - на приліпках. Лямки жорсткі з вентиляційною сіткою. Пояс зйомний. Пряжка велика, нестандартна. Фурнітура - Duraflex.

Lafuma (Франція)


"Hunza 60", 60 л, штурмовий, 740 грн.

Матеріал - Кордура (тм) DuPont, є фірмова пластикова бірка на виробі, місцями з плетенням "ріпстоп", Polycord 600. Підвіска CR powerframe з відмінним дизайном та на перший погляд і функціональністю. Фіксатор тубуса - кнопка. Фурнітура - Duraflex UTX Stealth. Є дощовик, чорного кольору. Пластини незгладжені. Перегородка. Вага - 2,1 кг

Lowe Alpine (Німеччина)


"Alpine Attack 65", 65 л, штурмовий, 425 грн.

Матеріал Кордура без підтверджуючих оригінальність матеріалу бірок. Фурнітура - Duraflex Woojin. Шнурки блискавок - з ковпачками. Бокові кишені. Підвіска APS adjustable з вентиляційною сіткою, але можливостей для підгонки небагато, достатньо м'яка. Нижні стяжки проходять по днищу. Бокові нижні припоясні кишеньки. Стяжки для одного льодоруба і двох палок. Зверху - фіксуючі приліпки. Всі бокові стяжки - з фастексами. Компресійні стяжки клапана. Вага 2,5 кг.

Pinguin (Чехія)


"Explorer 75", 75 л, штурмовий, 460 грн. (в Чехії - 2 660 Kc)

Фурнітура - Nexus ITW patented, фастекси - Concord Ont. Матеріал - кордура 600 з PU обробкою (дані виробника: HIKOR + PUR). Дощовик - чорного кольору. Блискавки - YKK. Фіксатор тубуса - кнопка. Три кишені в клапані. Підвіска з вертиляційною сіткою 3D нормальної жорсткості, регулятор висоти - на приліпці. Бокові кишені з двосторонніми замками і фастексами на стяжках. Є адаптація під CamelPack (тм). Фронтальна резинка для фіксації речей. Замок-фастекс поясу - великого розміру. Вага 2,3 кг. Є перегородка.

Снаряжение (Росія, СПб)


Гарантія на шви - 2 роки, на фурнітуру - 1 рік. 12 років досвіду. Існує практика піднімання цін двічі на рік.

"Svan 95", експедиційний, 95 л, 480 грн. (в Росії 2485 руб.)

Вага - 2,5 кг. Підвіска без системи вентиляції (лише в 50 л). В більшості моделей пластини пофарбовані в чорний колір, згладжені, виймаються через приліпку (в даному продукті, зі слів виробника, застосовано трубчастий 8,5 мм каркас). Лямки випускаються в трьох типорозмірах, залежно від росту. Фурнітура - СПб ("Мастер", "Каньон") та Нексус + (Шерпа і Сван). Блискавки рідні. Матеріали: нейлон окфорд в тубусі, 600D кордура на корпус, дно - нейлон балістік, окремі елементи - поліокфорд 300D і Viniplan 900. Лямки тверді. В моделі "Мастер" підвіска SV частково не покриває профіль спини. Бокові кишені, блискавки з ковпачками, з кожного боку по 3 стяжки, середня - з фастексом, верхня - коротка (під лижі). Зверху на клапані гумовий шнурок. Система С3 для регулювання ремнів підвіски. Дві бокові транспортувальні ручки. Нижній вхід, резинка не прошита, дві блискавки великого розміру. Спереду також є дві стяжки-фастекси. Кишень передніх в наплечниках "Снаряжение" немає взагалі. Нижні стяжки проходять через дно. Верхні лямкові стяжки задовгі, але їх можна конвертувати в підручні петлі.

Millet (Франція)


Компанія офіційно екіпує альпійських гідів та національні спортивні команди. 50 років досвіду. Офіційний представник в Україні: Extrеme-Centre (Дмитрий Алексеев), 61057 м. Харків, вул. Мар'яненка, 3. тел.: (0572) 58-83-61, 58-83-62. e-mail: info@extreme-centre.com

"Nanda 70+10", 80 л, тип скітурний (виробник позиціонує продукт як All Mountain). 1150 грн.

Підвіска - підковоподібна скоба, яка виймається через блискавку. Вага 2,5 кг. Лямки товсті, середньої жорстості, пом'якшуюча подушка підвіски ABS та пояс - жорсткі. Вентиляційна сітка є. Клапан зйомний. Фурнітура - Duraflex Woojin, блискавки YKK зі стрічками-продовжувачами. Петлі під руки (вшиті в лямки). Кишені приховані. Бокова стяжка - фастекс, фронтальний вхід - вертикальна блискавка, також є і нижній вхід. Кордура 500 ріпстоп, заявлена як фірмова, однак бірку-нашивку знайти не вдалося, а також Codra 1000. Бокові нижні захвати з армованого прорезиненого балістика для скітурів. Стяжки під льодоруби, вістря ховається у спеціальну кишеню, фіксація на резинках. Адаптований для Camelpack (тм). Є кишеня-планшетка, перегородка. Система ремнів B.A.S. оптимізує навантаженн шляхом його рівномірного розподілу.

Bergson (Польща)

 


Фірма-виробник є співзасновником Campus, після деякиз перетурбацій відколось і створила власну фірму. Є інформація, що на даний момент "донька" не тільки обійшла "маму" але й придбала її і відтепер буде випускати продукцію останньої під власним брендом. Досвід на ринку 5 років.

"Broad Peak 90", 90 л, експедиційний, 570 грн. (в Польщі ціна 469 Zl)

Фурнітура Duraflex Woojin, матеріал - кордура 600 Duront Diamond з біркою (не DuPont), блискавки - YKK. Нижні стяжки не через дно. Лямки з додатковою вставкою, достатньо м'які, з петлями під руки, підвіска з вентиляційною сіткою Air-in Vent SQ Mesh. Пластини підвіски QFS дюралеві, згладжені. Фіксація каналів пластин - через кнопку, виймаються без проблем. Бокові кишені сховані, замки блискавки одинарні. Бокові стяжки - фастекси, трохи виходять в зону подушки підвіски (небезпека натирання). Бокові нижні кишеньки Flask Holder для пляшок. Компресійна стяжка-фастекс на тубус. Фіксатор тубуса - кнопка. Є перегородка. Внутрішня кишеня клапана - сіткова. Зовнішня клапанна кишеня - з карабінчиком. Резинка збоку клапана - для пляшки.

"Makalu", 85 л, трекінговий (дані виробника). В Польщі ціна 459 Zl

Відмінності: фронтальна кишеня без замка, але з фастексами (модель для України).

Salewa (Італія), 65 років досвіду, 3 роки гарантії (лише через офіційні представництва).


"Tahoe 75+10", трекінговий (позиціонування виробника), 1180 грн. (в Італії - 179 євро)

Блискавки "noname" зі шнурками та ковпачками. Вага 2,7 кг. Фурнітура Duraflex Woojin. Підвіска Multifit Adjustable за даними виробника - алюмінієва. Матеріал - Duratec Polyester RS. Фронтальна кишеня з подвійною основою, замок тугий. Бокові нижні кишені з резинками дубльовані сіткою. На поясі кишеня середніх розмірів. Адаптація для Camelpack (тм). В клапані дощовик (жовтий), планшетка, вхід широкий. Бокові стяжки-фастекси закороткі для карімата, нормальні для палок. Фіксатор тубуса та всі інші на кнопках. Верхня бокова "мамка" фастекса вклепана в тканину трикутником, що ускладнює її ремонт.

Fjord Nansen (Польща)


"Alpinist 70+10", альпіністичний штурмовий, 80 л, 760 грн. (в Польщі - 500 Zl)

Компресійна стяжка тубуса, передня зйомна платформа для кріплення спорядження (бухти, шоломи, кішки), дощовик (сірого кольору), стяжки йдуть через днище. Клапанні кишені - 2 шт. Фурнітура - Rock Lockster (R) Duraflex UTX. Замок - із спрощеною затяжкою ремня. Матеріал - Duratec. 5 років гарантії (виробника), перегородка. Матеріал - Кордура (за даними виробника - фірмова від DuPont, бірка не виявлена). Замки - YKK (за даними виробника, логотип не виявлено). Вага - 2,8 кг.

Campus (Польща)


"Columbus" 85 л, 320 (360) грн. (В Польщі - 229 Zl)

Фурнітура - Dynaflex з власним лого (за винятком грудної - Duraflex). Тканина - 600HD Endura (рідна) 4xPU. Кишеня клапанна - одна (планшетка). Бокові стяжки не тримають навантаження під кутом (доводиться перешивати на Нексус). Бокові кишені. Підвіска Air Con - смуги вузькі і не покривають спину. Бокові стяжки з фастексами. Лямки недостатньо надійні (на око). Пояс форму не тримає, зате м'який. Є вентиляційна сітка. Пластини незладжені, але негострі, з ковпачком, демонтуються, канали блоковані кнопкою. Подвійна стяжка для регуляції висоти лямок. Ходять слухи, що торгова марка Кампус відносно наплечників перестає існувати і останні випускатимуться під назвою Bergson. Те саме сталося і з Альпінусом. Особливістю Н від Кампуса є нижній тубус, який служить розмежувальною перегородкою для утворення додаткового відсіку, хоча суб'єктивно в конкурентів за допомогою блискавки ця штука ефективніше сконструйована. Без недоліків не обійшлося: в моделі, скажімо, Trek CVS 75 відсутня клапанна кишеня, яка стала вже відмінною рисою наплечників-анатомічок. Нижні поперечні стяжки-формоутворювачі пропущені через днище.

Bask (Росія)


"Python 120", експедиційний, 569 грн. (В Росії 3351 руб)

Матеріал: фірмова кордура DuPont (тм) 420-1000D (є бірки) 2000 PU, з "ріпстоп" плетенням. Фурнітура: фастекси - без назви, стяжки - Duraflex UTX. Вага 2,4 кг. Дві фронтальні транспортувальні петлі. Зйомна грудна стяжка ("ліфон"). Блискавки YKK. Кнопки Stocko. Підвіска IBS з частково вентиляційною сіткою D-Mesh: лямки і пояс - жорсткуваті без вентиляційного покриття. Бокові стяжки з резинками. Зйомний клапан. Бокові нижні припояcні кишені з блискавками + кишені на пляшки з резинками. Петлі під льодоруби є, але зверху фіксуючих стяжок не виявлено. Гарантія на всі вироби - рік. Кишеня в клапані - з подвійною блискавкою, прорезинений край, також при вході є планшетка (для документів). Є перегородка, бірочка-ярличок з пам'яткою для прання. Компресійна стяжка тубуса без гумки. Всі з'єднання ходять туговато. Дощовик продається окремо для 80 і 90 л.

Tatonka (Німеччина)


"Axis 80", 80 л, штурмовий, 795 грн.

Матеріал - Textreme 6.6 та Cordura 500D (фірмова, є бірка). Вага - 2,55 кг. Фурнітура - Нексус ITW. Дві бокові кишені. Стяжки під льодоруби з фіксатором. Підвіска V1 з вентиляційною сіткою, жорсткувата. Кишенька прорезинена під флягу бокова. В клапані - дві кишені, замок захищений приліпкою Velcro. Блискавки - з власним лого (виробник заявляє про YKK). Гарантія - 1 рік. Виробництво - Китай.

Hannah (Чехія)


"Element", 40 л, альпіністичнй штурмовий. Ціна 2290 Kc. (огляд заочний по матеріалам сайту - всі дані без перевірки)

Матеріал - Кордура DuPont. Фурнітура - Duraflex. Підвіска з вентиляційною сіткою 3D Mesh Alpine System.

TrekSport (Словаччина)


"Tatran", 80 л, трекінговий, ~560 грн. (ціна дворічної давності, огляд заочний по матеріалам сайту)

Вага 2,45 кг. Матеріал Cordura Кордура 500-750 (припускається, що фірмова, cудячи з наявності такої на напоясній сумці, на якій є така бірка від DuPont), Cordura Diamond RS, Duratex 600 RS/Diamond RS. Підвіска TS з вентиляційною сіткою AirMesh (AM Ultra). Фурнітура - Нексус ITW та Duraflex. Замки - YKK. Світловідвертаючі стрічки 3М. Дощовик (Hydroblock 3000 mm). Бокові стяжки. Перегородка. Зйомний клапан (?). Петлі під льодоруб.

"Trekker", 90 л, універсальний (огляд заочний по матеріалам сайту)

Відрізняється від попереднього відсутністю світловідбиваючої плівки, кишеньок для лиж та незйомним клапаном.

Категорія: Рюкзак | Добавив: extrim-tur (09.11.2008)
Переглядів: 2245 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Добавлят коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz